Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Педагогічна освіта Японії: сучасна освітня політика, практика і процес цілеформування

Десятов, Т. М. (2019) Педагогічна освіта Японії: сучасна освітня політика, практика і процес цілеформування. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 1). с. 3-15. ISSN 2076-586X

[img] Text
adminojs,+003-015.pdf

Download (651kB)

Резюме

В статті доведено, що вплив інтеграційних процесів, зростання ролі глобалізації, вимагають необхідність принципової ролі педагога, його взаємовіносини з учнями, його перетворення в організатора пізнавальної діяльностіі учнів, а уснів -а учнів, в активних суб'єктів пізнання і перетворення.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інтернаціоналізація ; лібералізація ; уніфікація ; культивування ; бзперервна освіта ; індивідуальне навчання ; конфуціанство; децентралізація ; програмно-цільовий підхід ; трансформація
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 11 Бер 2024 10:30
Останні зміни: 11 Бер 2024 10:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6088

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу