Десятов, Т. М. (2019) Педагогічна освіта Японії: сучасна освітня політика, практика і процес цілеформування. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 1). с. 3-15. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+003-015.pdf Download (651kB) |
Резюме
В статті доведено, що вплив інтеграційних процесів, зростання ролі глобалізації, вимагають необхідність принципової ролі педагога, його взаємовіносини з учнями, його перетворення в організатора пізнавальної діяльностіі учнів, а уснів -а учнів, в активних суб'єктів пізнання і перетворення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтернаціоналізація ; лібералізація ; уніфікація ; культивування ; бзперервна освіта ; індивідуальне навчання ; конфуціанство; децентралізація ; програмно-цільовий підхід ; трансформація |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Бер 2024 10:30 |
Останні зміни: | 11 Бер 2024 10:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6088 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |