Orlova, N. (2019) Student peer performance evaluation as a contributing factor in students’ active involvement in the educational process=Паритетне формувальне оцінювання ефективності навчальної діяльності студентів як чинник активного залучення студентів у навчальний процес. Fundamental and applied Researches: contemporary scientifical and practical solutions and approaches interdisciplinary prospects, Vol. V. pp. 230-233.
![]() |
Text
nataliya orlova_ student peer performanc.pdf Download (116kB) |
Abstract
The purpose of the research is to analyse peculiar features of student peer performance evaluation that contribute to more active and productive students’ participation in the educational process, boost its eff ectiveness, as well as lead to positive changes in learning outcomes.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | evaluation ; assessmen ; peer performance evaluation ; students’ active involvement ; system of higher educattion |
Subjects: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 05 Dec 2022 13:57 |
Last Modified: | 05 Dec 2022 14:06 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4917 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |