Бардадим, О. В. (2022) Дидактичні можливості використання онлайн-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток здобувачів вищої освіти в постнекласичній парадигмі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Черкаси, 19 – 20 травня 2022 року. с. 8-9.
Text
zb2022 .pdf Download (1MB) |
Резюме
В статті говориться, що он-лайн навчання надало віддалену можливість доступу до навчальних матеріалів, а змішане навчання об’єднати традиційне та онлайн навчання. Для викладачів це переваги які дозволяють в он-лайн режимі забезпечити гнучкість доступу до навчальних матеріалів та оцінок із контактуванням з студентами. При застосуванні всіх видів навчання на практиці у більшості викладачів виникли проблеми з роботою із цифровими інструментами, тому що постала актуальна проблема з оволодінням новітніх технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | он-лайн навчання ; цифрові інструменти ; педагогічний дизайн ; інструменти для комунікації ; змішане навчання ; інформаційно-комунікаційні технології |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Жов 2022 11:32 |
Останні зміни: | 24 Жов 2022 11:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4895 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |