Колективна пам'ять і національна історія у середній освіті України доби Незалежності

Драч, О. О. (2019) Колективна пам'ять і національна історія у середній освіті України доби Незалежності. Київські історичні студії (№ 2(9)). pp. 43-51.

[img] Text
kiev 2(9)-2019-2.pdf

Download (678kB)

Abstract

У статті репрезентовано, що середня освіта є потужним модератором історичної пам’яті нових поколінь українських громадян. Аналіз опитувань учителів історії поглибив розуміння проблемних аспектів у середній освіті. Доведено, що в шкільній історії бракує полікультурності, антропологізму і системності. Прикметними є постійні зміни навчальних програм / підручників і пріоритетна роль учителя в опануванні національної історії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: середня освіта ; вчителі історії ; учні ; колективна пам’ять ; національна історія ; політика пам’яті
Subjects: Історичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Apr 2021 13:54
Last Modified: 20 Apr 2021 13:55
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4360

Actions (login required)

View Item View Item