Василенко, М. П. (2019) Подготовка студентов к прохождению педагогической практики. Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). с. 99-104.
|
Text
filologiya_8 (3)-99-104.pdf Download (390kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена пошуку найбільш ефективних форм роботи на лекційних і практичних заняттях з курсу «Шкільний курс російської мови та методика його викладання» для успішного проходження студентами педагогічної практики у школі. На основі типових комунікативних утруднень, які мають студенти під час проходження педагогічної практики, а також, виходячи з тих умінь, якими повинні оволодіти студенти під час проходження практики, автори пропонують деякі види робіт, що вирішують завдання з формування комунікативних умінь, пов’язаних з ефективною мовленнєвою та немовленнєвою діяльністю вчителя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагогічна практика ; вербальна та невербальна діяльність учителя ; професійно-комунікативна діяльність |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Трав 2020 17:15 |
Останні зміни: | 13 Трав 2020 17:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2927 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |