Up a level |
Кравченко, О. О. and Бараненко, О. В. (2019) Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 3). pp. 78-84.
Бараненко, О. В. and Богуславська, С. І. (2019) Маркетинговi концепцiї в умовах нестабiльностi зовнiшнього середовища. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 191-192.
Бараненко, О. В. and Білик, В. В. (2018) Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 164-167.
Бараненко, О. В. and Андрієнко, В. М. (2017) Роль держави у вирішенні проблеми забезпечення безпеки праці на вітчизняних підприємствах. Перспективи управлінської діяльності суб’єктів господарювання в контексті економічної безпеки : матеріали міжнародного форуму з безпеки, Черкаси, 25-27 травня 2017 р. pp. 11-13.
Андрієнко, М. В. and Бараненко, О. В. and Андрієнко, В. М. and Горячківська, І. В. and Дмитренко, В. І. and Черевко, О. В. and Надточій, Я. М. and Мігус, М. П. and Зачосова, Н. В. and Яковенко, В. О. and Костняна, Я. В. and Левочко, Н. В. and Гонта, Д. С. and Білик, В. В. and Гончаренко, А. С. and Дучінська, Я. О. and Заїнчковська, Є. А. and Тулуб, О. М. and Шевченко, Є. Г. and Твалавадзе, В. І. and Занора, В. О. and Засядько, О. А. and Войцеховська, О. Є. and Заточня, А. В. and Литвин, Т. Ю. and Калашникова, А. В. and Кедесь, О. В. and Кімлик, Г. В. and Петренко, Т. С. and Пиптя, Н. О. and Андрієнко, В. М. and Чередниченко, В. В. and Чорна, Я. В. and Дудченко, Н. В. (2017) Перспективи управлінської діяльності суб’єктів господарювання в контексті економічної безпеки : матеріали міжнародного форуму з безпеки, Черкаси, 25-27 травня 2017 р. Чабаненко Ю. А., Черкаси.