Кравченко, О. О. and Бараненко, О. В. (2019) Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 3). pp. 78-84.
![]() |
Text
visnik2019-378-84.pdf Download (583kB) |
Abstract
У статті розкриваються основні поняття пов’язані з системою маркетингових досліджень. Виявлено етапи маркетингового дослідження та детально розкрито кожен з них. Наведено дані (зарубіжний досвід), які характеризують цілі маркетингових досліджень для окремих їх напрямків і методи їх здійснення. Було дослідженно динаміку ринку маркетингових досліджень в України. Підкреслено хаотичність вибору споживачем того чи іншого товару (послуги) на ринку та створено структуру замовлень на маркетингові дослідження.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингові дослідження ; товар, послуга ; маркетинг ; маркетингова агенція ; підприємство |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Sep 2020 10:23 |
Last Modified: | 18 Sep 2020 10:23 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4020 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |