Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві

Кравченко, О. О. and Бараненко, О. В. (2019) Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 3). pp. 78-84.

[img] Text
visnik2019-378-84.pdf

Download (583kB)

Abstract

У статті розкриваються основні поняття пов’язані з системою маркетингових досліджень. Виявлено етапи маркетингового дослідження та детально розкрито кожен з них. Наведено дані (зарубіжний досвід), які характеризують цілі маркетингових досліджень для окремих їх напрямків і методи їх здійснення. Було дослідженно динаміку ринку маркетингових досліджень в України. Підкреслено хаотичність вибору споживачем того чи іншого товару (послуги) на ринку та створено структуру замовлень на маркетингові дослідження.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетингові дослідження ; товар, послуга ; маркетинг ; маркетингова агенція ; підприємство
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Sep 2020 10:23
Last Modified: 18 Sep 2020 10:23
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4020

Actions (login required)

View Item View Item