Маркетинговi концепцiї в умовах нестабiльностi зовнiшнього середовища

Бараненко, О. В. and Богуславська, С. І. (2019) Маркетинговi концепцiї в умовах нестабiльностi зовнiшнього середовища. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 191-192.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-191-192.pdf

Download (577kB) | Preview

Abstract

Сучасний розвиток пiдприємств, органiзацiй невиробничої сфери вiдбувається у свiтi, який характеризується мiнливiстю, невизначенiстю, складнiстю та багатозначнiстю у цих умовах особливого значення набувають такi якостi суб’єктiв господарювання, якi сприяють його адаптивностi до умов розвитку. Як визначено у роботi, сьогоднi не має конкуренцiї мiж послугами або товарами, а конкуренцiя мiж моделями управлiння. Тому головне – це швидкiсть реакцiї на змiни ситуацiї, гнучкiсть поведiнки, командна робота,корпоративна культура та професiйна маркетингова орiєнтацiя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг довiри ; маркетинг стейкхолдерiв ; якісні послуги ; якісні товари ; сучасні PR-технологiї
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 May 2020 13:15
Last Modified: 22 May 2020 13:15
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3227

Actions (login required)

View Item View Item