Степашко, В. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування конкурсної системи оцінювання наукових проектів і програм. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 119-123.
|
Text
115-119-123.pdf Download (479kB) | Перегляд |
Резюме
В статті порушено проблему запровадження державної програми оцінки якості наукової продукції за вітчизняними та європейськими критеріями. Визначено критерії оцінки якісних показників результативності науково-дослідної діяльності викладачів, за якими експерти здійснюють відбір проектів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | критерії оцінки ; психодіагностика ; програма розвитку дослідницького колективу ; процес формування наукових колективів |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Черв 2018 11:21 |
Останні зміни: | 15 Черв 2018 11:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/988 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |