Тарасенкова, Н. А., Коваленко, О. (2015) Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). с. 31-35.
|
Text
education-3-12b-7.pdf Download (152kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена семіотичним і семантичним особливостям математичних задач , які встановлюються в процесі викладання математики студентам в початковій школі . Отримані дані проаналізовані та експериментально підтверджені.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Освіта початкової школи ; навчання ; навчання математики ; математичні задачі ; зміст і особливості семіотичних завдань |
| Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 15 Вер 2016 13:20 |
| Останні зміни: | 31 Трав 2021 09:31 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/744 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




