Кузьмінський, А. І. (2014) Ребрендинг українських поколінь і поколінь Y через призму сучасних уявлень. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 83-86.
|
Text
education-2-12b-15.pdf Download (126kB) | Перегляд |
Резюме
В статті пропонується короткий огляд українських поколінь 1900 через 2000. Детальніше про основні особливості епохи і середовища , в якій було сформовано покоління Y. Автор вказує на покоління , яке народилося в 1983 - 2003 роках і з'єднує його з особливостями продукту " Millennials " , " вступ до вищих навчальних закладів .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Покоління Y ; освіту ; студенти ; вища освіта |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Вер 2016 10:12 |
Останні зміни: | 15 Трав 2023 11:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/737 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |