Бондар, Т. (2014) Сучасні тенденції в інклюзії. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 22-27.
|
Text
education-2-12b-5.pdf Download (125kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається законодавча влада в Україні яка сформувала тенденцію «включення», щоб забезпечити дітям-інвалідам та молоді рівний доступ до освіти. У статті розглядається системи середньої освіти, яка допомагає зрозуміти освітнє середовище. Це дає короткий огляд термінів, що відносяться до особливих потреб дітей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діти з особливими потребами ; інваліди ; законодавчий орган ; середня та вища освіта |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Вер 2016 09:59 |
Останні зміни: | 13 Вер 2016 09:59 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/727 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |