Бондар, Т. (2014) Сучасні тенденції в інклюзії. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 22-27.
| 
 | Text education-2-12b-5.pdf Download (125kB) | Перегляд | 
Резюме
У статті розглядається законодавча влада в Україні яка сформувала тенденцію «включення», щоб забезпечити дітям-інвалідам та молоді рівний доступ до освіти. У статті розглядається системи середньої освіти, яка допомагає зрозуміти освітнє середовище. Це дає короткий огляд термінів, що відносяться до особливих потреб дітей.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Діти з особливими потребами ; інваліди ; законодавчий орган ; середня та вища освіта | 
| Теми: | Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 13 Вер 2016 09:59 | 
| Останні зміни: | 13 Вер 2016 09:59 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/727 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



