Нестерова, П. О., Пасєка, С. Р. (2025) Навчання персоналу як інструмент сталого розвитку в готельно-ресторанних комплексах. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 159-161.
![]() |
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-159-161.pdf Download (357kB) |
Резюме
З метою покращення навчання персоналу у готельних підприємствах рекомендується впровадити гнучкі методики навчання, зокрема Agile, Sprint та Kanban, щоб збільшити ефективність і швидкість навчальних програм. Впровадження технологій штучного інтелекту в процес навчання персоналу відкриває нові можливості для оптимізації навчальних процесів, дозволяє автоматизувати та персоналізувати навчальні курси, здійснювати персоналізовані тренінги, що дозволить більш ефективно використовувати ресурси. дозволяє створити інтерактивні дистанційного навчання, онлайн-платформи Також що допоможе залучити працівників із різних куточків країни та світу.
Тип документу: | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Навчання персоналу ; готельно-ресторанні комплекси ; Інтеграція методів управління ; штучний інтелект ; оптимізація навчальних процесів |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Жов 2025 10:58 |
Останні зміни: | 09 Жов 2025 10:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7194 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |