Шпак, В. (2013) Поперечний підхід в системі конкретних соціальних досліджень в галузі методології освіти. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 534-537.
|
Text
education-1-11-13.pdf Download (96kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлюється аналіз усеохватного підходу в методології соціально-педагогічних досліджень на основі історичних, теоретичних, технологічних і управлінських аспектів. Принципи реалізації поперечного підходу, його основні концепції пропонуються в статті. Види соціально-педагогічного знання в методології системи науки пропонується. Характеристики поперечного підходу в порівнянні соціальної педагогіки і проблем соціальної роботи пропонуються.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Трансверсії ; підхід ; методологія ; дослідження ; концепції ; принципи ; соціальна педагогіка |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 11:02 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 11:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/716 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |