Боккач, Є. (2013) Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 528-533.
|
Text
education-1-11-12.pdf Download (98kB) | Перегляд |
Резюме
У даній статті описуються основні риси двоступеневої моделі підготовки викладачів в Угорщині і в Україні в роки 2006-2013. В Угорщині, зниження переддипломної підготовки до 3-х років призвело до зниження якості навчання; модель двоступенева також призвела до значного скорочення студентів при підготовці вчителів. Це призвело до критики експертів і перехід до нової моделі підготовки вчителів до схеми 4 + 1 і 5 + 1, реалізація яких була представлена в 2013 р.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Болонська реформа ; педагогічна освіта ; моделі підготовки вчителів ; порівняльний аналіз освітніх систем ; Угорщина ; Україна |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 10:50 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 10:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/715 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |