Петрова, О. Б., Рудакова, Л. П. (2024) Використання штучного інтелекту у формуванні англомовних фонетичних навичок. Актуальні питання у сучасній науці. с. 1047-1058.
![]() |
Text
Актуальні питання 4(22)-2-1048-1059.pdf Download (517kB) |
Резюме
Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в навчання англійської мови відкриває нові горизонти для оптимізації освітнього процесу, для покращення умов засвоєння матеріалу, формування й удосконалення мовленнєвих навичок, зокрема фонетичних. Наразі існує немало додатків чат ботів як технологій ШІ. Сьогодні до них відносять Bard, ChatGPT, Kaizen, LanguageBuddy, LangAI, Polyglot, SpeakLingua, Talkwise, Tutor Lily, Twee, Verbius тощо. Це програмне забезпечення, різні електронні додатки, які дозволяють вивчати іноземні мови і достатньо спілкуватись для формування, розвитку і вдосконалення необхідних навичок і вмінь [1]. Таким же цілям слугують пропоновані в Україні навчальні платформи, oнлайн-сервіси та веб інструменти Prometheus, ED-Era, iLearn, Moodle, Padlet, LearningApps.org, ClassTime, Equity Maps, Google Classroom, Google Sites, Google Forms, Zoom, Google Meet, ClassDojo тощо. Застосування ШІ у процесі навчання англійської мови, формування слухо-вимовних навичок зокрема, відкриває нові можливості для ефективного подолання традиційних мовленнєвих бар’єрів, зокрема у сфері вимови складних звуків, інтонації, ритму мовлення та інших ключових аспектів фонетики. Використання спеціальних форм і прийомів роботи, заснованих на ШІ, надає можливість для навчання, здатного адаптуватися до особливих потреб кожного студента. Тренування звуків, які викликають труднощі під час навчання, наприклад, /θ/, /ծ/, /ŋ/, /æ/, поліпшення розуміння та використання інтонації та ритму, удосконалення вимови дифтонгів, суфіксів і закінчень англійських слів, а також робота над правильним наголосом у словах і 1047 Актуальні питання у сучасній науці словосполученнях, виправлення поширених помилок у вимові звуків, які часто вимовляють некоректно, — усе це стає можливим завдяки застосуванню можливостей ШІ. Отже, використання ШІ в освітньому процесі не лише зробить його доступним, гнучким і якісним, а й дозволить кожному розвивати власні мовленнєві навички на оптимальному для себе рівні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Формування фонетичних навичок ; навчання англійської мови ; додатки для вивчення мови ; штучний інтелект ; методика навчання іноземної мови. |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2025 08:17 |
Останні зміни: | 17 Лип 2025 08:17 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7090 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |