Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Модальна логіка у математичній підготовці майбутніх учителів початкової школи

Зорочкіна, Т. С., Іванова, К. (2023) Модальна логіка у математичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 7). с. 206-215.

[img] Text
зорочкіна.pdf

Download (355kB)

Резюме

У статті обґрунтовано значення удосконалення логіко‐математичної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначено, що система математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи має широкі можливості для логічного розвитку особистості, логіко‐математичної грамотності. Особливу увагу в дослідженні приділено питанням удосконалення змісту математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом включення розгляду сучасного розділу логіки − модальної логіки. Вмотивовується, що розгляд модальної логіки в курсі «Математика» для студентів спеціальності «Початкова освіта» сприяє повноцінній реалізації освітньої галузі «Математика», розвиває їх логічну грамотність.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: логіка ; модальна логіка ; логіко‐математична підготовка ; вчитель початкової школи
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лют 2025 14:25
Останні зміни: 13 Лют 2025 14:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6817

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу