Литвин, І. М., Басик, В. В., Гавриленко, Т. В., Галушко, М. І. (2020) Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами : науково-методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Text
2020-316_compressed (1).pdf Download (772kB) |
Резюме
Інклюзивна освіта – це довгострокова стратегія, що бере старт сьогодні і представляє собою побудову такого освітнього середовища, яке дозволить кожній дитині, зокрема, що мають серйозні порушення в психофізичному або емоційному, соціальному та інших аспектах розвитку, навчатися за місцем проживання і бути включеною в освітній процес. Сьогодні інклюзивна освіта є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства. Ідея інклюзії, що виникла внаслідок усвідомлення цінності людської багатоманітності і відмінностей між людьми, виключає будь-яку дискримінацію та відображає одну з головних ознак демократичного суспільства: усі діти є цінними членами суспільства і мають рівні права, зокрема щодо отримання освіти, незважаючи на особливості їхнього психофізичного розвитку.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | деонтологія ; професійна компетентність ; педагогічний працівник ; інклюзивна освіта ; математика і інклюзивна освіта ; української мови у інклюзивних класах ; початкова освіта |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Лют 2025 14:16 |
Останні зміни: | 03 Лют 2025 14:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6790 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |