Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами : науково-методичний посібник

Литвин, І. М., Басик, В. В., Гавриленко, Т. В., Галушко, М. І. (2020) Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами : науково-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

[img] Text
2020-316_compressed (1).pdf

Download (772kB)

Резюме

Інклюзивна освіта – це довгострокова стратегія, що бере старт сьогодні і представляє собою побудову такого освітнього середовища, яке дозволить кожній дитині, зокрема, що мають серйозні порушення в психофізичному або емоційному, соціальному та інших аспектах розвитку, навчатися за місцем проживання і бути включеною в освітній процес. Сьогодні інклюзивна освіта є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства. Ідея інклюзії, що виникла внаслідок усвідомлення цінності людської багатоманітності і відмінностей між людьми, виключає будь-яку дискримінацію та відображає одну з головних ознак демократичного суспільства: усі діти є цінними членами суспільства і мають рівні права, зокрема щодо отримання освіти, незважаючи на особливості їхнього психофізичного розвитку.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Неконтрольовані ключові слова: деонтологія ; професійна компетентність ; педагогічний працівник ; інклюзивна освіта ; математика і інклюзивна освіта ; української мови у інклюзивних класах ; початкова освіта
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Лют 2025 14:16
Останні зміни: 03 Лют 2025 14:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6790

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу