Ботузова, Ю., Гнезділова, К. М. (2019) Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа університет педагогічного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 177). с. 66-71.
Text
Nz_p_2019_177(1)__15.pdf Download (438kB) |
Резюме
Мета статті – розглянути можливості реалізації принципу наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі «школа-університет педагогічного профілю».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | принцип наступності ; "Границя і неперервність функції" ; математичний аналіз ; школа-університет педагогічного профілю |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Січ 2025 12:58 |
Останні зміни: | 08 Січ 2025 12:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6754 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |