Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення

Акуленко, І., Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). с. 12-16.

[img] Text
Nz_p_2019_177(1)__3.pdf

Download (382kB)

Резюме

Мета статті – описати здійснений аналіз результатів опитування вчителів математики щодо реалізації ними традиційної методики навчання учнів доведень математичних фактів на етапах мотивації доведення, роботи з формулюванням теореми та обґрунтувати напрями вдосконалення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті організації роботи з теоремою на цих етапах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Вчителі математики ; ї робота з теоремою ; методика навчання учнів доведень математичних фактів
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Січ 2025 12:49
Останні зміни: 08 Січ 2025 12:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6753

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу