Шпак, В. П., Нінова, Т. С. (2022) Управління дослідницькою діяльністю учнів нової української школи як основа формування креативного мислення. Збірник наукових праць Національної академії Державно прикордонної служби України (№1,Ч.2). с. 230-250.
Text
987-Текст статті-2051-1-10-20220517.pdf Download (336kB) |
Резюме
У статті акцентовано на тому, що серед актуальних і перспективних проблем сучасної педагогічної науки особливого значення набуває необхідність формування креативного мислення учнів Нової української школи в ході їхньої дослідницької діяльності. Орієнтуючись на психологічні теорії творчості та інтелекту, автори обґрунтовують нагальну потребу в принципових змінах професійної діяльності учителів початкової школи, що зумовлено впливом новітніх моделей, інструментів і послуг в контексті реформування початкової освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Управління ; дослідницька діяльність ; креативне мислення ; формування ; критерії й показники ; рівні формованості креативного мислення ; Нова українська школа. |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Груд 2024 14:33 |
Останні зміни: | 20 Груд 2024 14:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6722 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |