Шпак, В. П., Нінова, Т. С. (2023) Сучасний стан системи спеціальної освіти Черкащини: досвід і перспективи розвитку. Імідж сучасного педагога (№ 1). с. 71-79. ISSN 2522-9729
Text
273827-Текст статті-632835-1-10-20230226.pdf Download (291kB) |
Резюме
В умовах реформування вітчизняної освітньої системи, що нині ускладняються воєнним станом, наслідками збройного нападу та агресії зі сторони сусідньої держави, невпинно зростає кількість дітей, особливі освітні потреби яких спричинені інвалідністю, психічними травмами та іншими негативними впливами зовнішнього середовища. Для забезпечення максимально комфортних умов навчання і виховання таких дітей утворюються інклюзивні класи. Оскільки мета статті полягає в популяризації здобутків і виокремленні перспектив розвитку системи закладів спеціальної освіти Черкащини, головну увагу приділено досвіду корекційно-розвиткової роботи, що накопичений у регіоні та може бути популяризований в інших вітчизняних закладах спеціальної освіти. Діяльність цих закладів не треба сприймати як альтернативу інклюзивному навчанню, але необхідно брати до уваги переваги спеціальної освіти дітей із порушеннями психофізичного розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інклюзивне навчання ; спеціальна освіта ; навчально-реабілітаційні центри ; спеціальні школи ; корекційно-озвиткова робота ; діти з особливими освітніми потребами |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Груд 2024 14:27 |
Останні зміни: | 20 Груд 2024 14:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6721 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |