Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792.

[img] Text
14375-Текст статті-14439-1-10-20240907.pdf

Download (480kB)

Резюме

Статтю присвячено педагогіці партнерства, що набуває офіційного статусу педагогічної технології з 1986 р., а її концептуальні засади розроблені провідними гуманістами збіглого століття – А. С. Макаренком, В. О. Сухомлинським і Ш. О. Амонашвілі. У творчому доробку цих учених обґрунтовано провідні ідеї (творення особистості, розвиток творчих здібностей, вербальне оцінювання робіт, інтелектуальний фон класу, колективна творча праця, діалог учителя з учнем та ін.), принципи і підходи, що наразі отримали гідне продовження у працях сучасних вітчизняних науковців і педагогів-новаторів. Схарактеризовано покладені в її основу концептуальні ідеї, що сприяють оновленню освітньо-виховного процесу, ґрунтуються на вимогах часу і гуманістичної педагогіки, утворюючи методологічне підґрунтя педагогіки партнерства.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Педагогічне партнерство ; методологія ; гуманістична педагогіка ; концептуальні засади ; організація та управління освітнім процесом у сфері початкової освіти ; професійна діяльність учителя початкової школи
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Груд 2024 11:43
Останні зміни: 13 Груд 2024 11:43
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6716

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу