Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792.
Text
14375-Текст статті-14439-1-10-20240907.pdf Download (480kB) |
Резюме
Статтю присвячено педагогіці партнерства, що набуває офіційного статусу педагогічної технології з 1986 р., а її концептуальні засади розроблені провідними гуманістами збіглого століття – А. С. Макаренком, В. О. Сухомлинським і Ш. О. Амонашвілі. У творчому доробку цих учених обґрунтовано провідні ідеї (творення особистості, розвиток творчих здібностей, вербальне оцінювання робіт, інтелектуальний фон класу, колективна творча праця, діалог учителя з учнем та ін.), принципи і підходи, що наразі отримали гідне продовження у працях сучасних вітчизняних науковців і педагогів-новаторів. Схарактеризовано покладені в її основу концептуальні ідеї, що сприяють оновленню освітньо-виховного процесу, ґрунтуються на вимогах часу і гуманістичної педагогіки, утворюючи методологічне підґрунтя педагогіки партнерства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Педагогічне партнерство ; методологія ; гуманістична педагогіка ; концептуальні засади ; організація та управління освітнім процесом у сфері початкової освіти ; професійна діяльність учителя початкової школи |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Груд 2024 11:43 |
Останні зміни: | 13 Груд 2024 11:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6716 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |