Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти

Шафорост, Ю. А., Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). с. 1111-1125. ISSN 2786-6165

[img] Text
15328-Текст статті-15392-1-10-20241012.pdf

Download (326kB)

Резюме

У статті досліджуються методологічні аспекти впровадження едьютейнменту в систему хімічної освіти, що стає все більш актуальним у сучасних педагогічних практиках. Едьютейнмент як навчальний підхід, який поєднує елементи освіти та розваг, з’явився відносно недавно, однак його історичні корені сягають більш ранніх періодів розвитку методики викладання хімії. У роботі розглядаються основні етапи еволюції цього феномену у контексті хімічної освіти та аналізуються передумови його інтеграції у навчальний процес. Стаття акцентує увагу на важливості методологічного підходу до дослідження едьютейнменту у хімічній освіті, пропонує можливі шляхи його вдосконалення та демонструє перспективи для подальших досліджень у цій галузі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Едьютейнмент ; хімічна освіта ; методологія ; гейміфікація ; інтерактивне навчання ; історія педагогіки ; критичне мислення ; мультимедійні технології.
Теми: Хімічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Груд 2024 14:31
Останні зміни: 12 Груд 2024 14:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6711

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу