Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів)

Bondarenko, T. H., Koval, S. V. (2024) Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 163-168. ISSN 27104656

[img] Text
28.pdf

Download (316kB)

Резюме

Статтю присвячено етико-дидактичним засадам, згідно з якими варто проводити медіаівенти для формування інфомедійної грамотності школярів. Наголошено на значущості медіаграмотності як магістральної навички людини ХХІ століття. Представлено дефініції базисних понять, що стосуються інфомедійної грамотності та її формування в старшокласників (медіаінформаційна грамотність, медіаграмотність, факт, судження, фейк, дипфейк, типи маніпуляцій та ін.).

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Медіаграмотність ; інфомедійна грамотність ; івент ; етика ; факт ; судження ; фейк ; дипфейк ; фактчекінг ; верифікація
Теми: Масова комунікація
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Бондаренко Тетяна Григорівна
Дата внесення: 04 Жов 2024 12:28
Останні зміни: 04 Жов 2024 12:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6510

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу