Зорочкіна, Т. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Європи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 18-23.
Text
Вісник_2-2024_Оригінал-макет_new-18-23.pdf Download (287kB) |
Резюме
Розглянуто підготовку вчителів початкової школи у країнах Європи. Схарактеризовано моделі підготовки вчителів початкової школи у європейських країнах. Розкрито особливості підготовки вчителів початкової школи у таких країнах Європи, як Великобританія, Німеччина, Данія, Нідерланди. Обґрунтовано організаційну структуру системи підготовки вчителя. Вивчення розвитку освіти у країнах Європи спрямовано на такі концепти розбудови сучасної освіти як гуманізація та демократизація, національні і глобальні тенденції освітніх змін. Здійснено аналіз зарубіжної наукової літератури, що свідчить про спільні ознаки в деяких європейських країнах з підготовки вчителів початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | заклади вищої освіти ; підготовка педагогів ; підготовка вчителів початкової школи ; моделі підготовки вчителів ; країни Європи ; освіта ; організаційна структура |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2024 10:46 |
Останні зміни: | 17 Лип 2024 10:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6413 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |