Герасімова, Н. Є. (2007) Роль емпатії у системі педагогічної діяльності. Вища школа України: поступ у майбутнє. с. 12-13. ISSN 966-353-008-01
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text вища школа Укр 2007.pdf Download (176kB) | 
Резюме
Завдяки емпатії педагог може не тільки розуміти потреби, інтереси, здібності студентів, але і відповідно до цього будувати спілкування у навчанні. Відсутність емпатії призводить до різноманітних особистісних проблем, в тому числі і до погіршення успішності студентів.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Емпатія ; студент ; ВНЗ | 
| Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 01 Трав 2024 12:09 | 
| Останні зміни: | 01 Трав 2024 12:09 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6278 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



