Мовчан, В. (2022) Трансформація ідей О. А. Захаренка у формуванні предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 66-68.
|
Text
Захаренко (1).2022-66-69.pdf Download (202kB) |
Резюме
Переосмислені педагогічні підходи О. А. Захаренка: продукувати ідеї, втілювати їх у життя, не боятися експериментувати і проявляти ініціативу, із задоволенням працювати разом для досягнення мети, вміти презентувати результати роботи – є основою формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Нині надзвичайно важливо, щоб безцінний досвід великого педагога О.А. Захаренка був збережений і трансформований в умовах нової української школи.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Захаренко О. А. ; учні ; критичне мисленння ; сучасна початкова школа ; предметно-перетворювальна компетентність молодших школярів |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 17 Квіт 2024 08:40 |
| Останні зміни: | 17 Квіт 2024 08:40 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6249 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




