Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 34-38.
|
Text
Захаренко (1).2022-34-39.pdf Download (311kB) |
Резюме
Ідеї новаторства О. Захаренка знаходять своє втілення в умовах Нової української школи. Адже провідні ідеї видатного педагога: інновації, партнерство, дитиноцентризм стали ключовими положеннями у Концепції «Нова українська школа». Провідну роль у розкритті особистісного потенціалу дитини, розвитку її здібностей, якостей, можливостей О. Захаренко надає вчителеві, який має постійно прагнути до втілення нових ідей в організації освітньо-виховного процесу. Саме такі вимоги висуваються до сучасного вчителя Нової української школи.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Новаторство О. Захаренка ; Нова українська школа ; інновації ; партнерство ; дитиноцентризм |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 17 Квіт 2024 08:03 |
| Останні зміни: | 17 Квіт 2024 08:03 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6243 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




