Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування довільності й корекції емоційної регуляції молодшого школяра

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2021) Формування довільності й корекції емоційної регуляції молодшого школяра. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, Vol. 2. с. 60-65. ISSN 978-1-68564-148-1

[img] Text
Берн-21-2-61-65.pdf

Download (430kB)

Резюме

Стаття присвячена вивченню проблеми емоційної регуляції поведінки в молодшому шкільному віці. Формування довільності емоційної регуляції – це складний і тривалий процес, який необхідний для дітей молодшого шкільного віку щоб ефективно виконувати навчальні обов’язки. Призначення регуляції емоційної сфери ‒ у співставленні можливостей молодшого школяра з вимогами навчальної діяльності. Для того, щоб дитина могла свідомо регулювати власний емоційний стан – важливо навчити її усвідомлювати, ідентифікувати і інтерпретувати власні почуття, проявляти їх відповідно до соціальних норм, самостійно знижувати рівень психологічної напруги і контролювати емоційні прояви.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Регуляція поведінки ; молодший шкільний вік ; емоційна регуляція ; емоційний стан ; соціальні норми ; психічна напруга
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Квіт 2024 08:10
Останні зміни: 16 Квіт 2024 08:14
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6236

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу