Свириденко, О. О. (2014) Проектування професійних ситуацій як засіб підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ. Монографія. с. 58-82.
Text
каф.монограф.-58-82.pdf Download (372kB) |
Резюме
Сучасна школа, як і суспільство загалом, переживають складний період, коли здійснюється рішучий поворот до особистості учня. Така школа поважає гідність школяра, його індивідуальну життєву мету, запити й інтереси, створює необхідні умови для його самовизначення, самореалізації та розвитку. Показником розвитку особистості є інтелектуально-ідеологічний та загальнодуховний рівень. Інтелектуальний рівень відтворює ступінь сформованості в особистості навичок для володіння та використання різних типів мислення (емпіричного, образного, теоретичного, конкретноісторичного, діалектичного).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Професійні ситуації ; ВНЗ ; майбутні вчителі ; освітній рівень ; школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Квіт 2024 08:44 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2024 08:44 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6215 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |