Десятов, Т. М. (2014) Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід. Монографія. с. 6-30.
Text
каф.монограф.-6-30.pdf Download (371kB) |
Резюме
Зі статті бачимо, що в різних країнах аналіз ринку праці та формування професійних стандартів здійснюється за різними методиками, хоча фактично в основу кожної покладено метод функціонального аналізу. Узагальнення методів й механізмів аналізу потреб ринку праці в країнах ЄС дало можливість встановити, що, незважаючи на різні підходи до виявлення проблем і тенденцій розвитку ринку праці та залучення різних державних і приватних структур до досліджень, зусилля європейських країн спрямовані на постійний моніторинг ринку праці, своєчасне виявлення актуальних проблем, прогнозування й аналіз затребуваних професій, кваліфікацій та компетенцій на державному, регіональному, галузевому рівнях та адекватне відображення результатів досліджень у програмах навчальних закладів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Професійні стандарти ; ринок праці ; країни ЄС ; система освіти ;кваліфікаційні стандарти ; стандарти якості діяльності ; професійна освіта ; вища школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Квіт 2024 08:27 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2024 08:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6213 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |