Нінова, Т. С. (2019) Формування професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 171-178. ISSN 2076-586X
|
Text
adminojs,+31_Н_нова.pdf Download (429kB) |
Резюме
Розкрито питання спрямування освітнього процесу підготовки учителів початкової школи на підвищення якості та ефективності природничо-наукової складової у формуванні професійної екологічної компетентності майбутнього Визначено, що сучасний рівень освітнього процесу у школі вимагає особливих підходів до формування професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової ланки навчання.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Компетентність учителя ; професійна екологічна компетентність учителя початкової школи ; критерії і показники професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. |
| Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 11 Бер 2024 10:06 |
| Останні зміни: | 11 Бер 2024 10:06 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6085 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




