Білик, В., Плющ, А. (2023) Бенчмаркінг як спосіб підвищення конкурентоспроможності. Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науковопрактичного форуму (м. Хмельницький, 10-11 листопада 2023 року0. с. 243-246.
| 
              
Text
 4_Білик.pdf Download (9MB)  | 
          
Резюме
Бенчмаркінг має великий потенціал розвитку, який може забезпечити підвищення продуктивності і результативності бізнесу, але цей процес вимагає максимальної уваги і наукового підходу. Найважливішою перевагою, яку отримує підприємство, що запровадило бенчмаркінг, є перехід до системи безперервного удосконалення, що дозволяє підтримувати високий рівень конкурентоспроможності на ринку.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Бенчмаркінг ; бізнес ; підприємство ; конкурентоспроможність ; ринок | 
| Теми: | Економічні науки Педагогічні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 04 Бер 2024 13:54 | 
| Останні зміни: | 04 Бер 2024 13:54 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6074 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




