Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63.
Text
4_стаття_Гнезділова.pdf Download (312kB) |
Резюме
У статті розглянуто проблему формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність понять «компетентність», «методична компетентність», «методико-математична компетентність». Висвітлено ознаки сформованості методико-математичної компетентності вчителів початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | підготовка майбутніх учителів початкової школи ; методична компетентність ; методико-математична компетентність |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Лист 2023 14:47 |
Останні зміни: | 08 Лют 2024 08:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5808 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |