Бондар, В. Г., Соловей, Ю. О., Коваленко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime: Collective monograph. с. 312-323.
|
Text
04_02_Bondar_Solovei_Kovalenko.pdf Download (272kB) |
Резюме
У розділі проаналізовано проблему підготовки майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Схарактеризовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Проаналізовано інформаційно-комунікаційний освітній простір для підготовки майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Простудійовано компоненти інформаційно-комунікаційного освітнього простору. Подано авторське визначення терміносполуки «інформаційно-комунікаційний освітній простір».
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Майбутні учителі ; позакласна робота ; початкова школа ; воєнний стан |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 22 Вер 2023 13:48 |
| Останні зміни: | 17 Бер 2025 12:08 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5716 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




