Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування іміджу підприємства

Шепель, А. С., Мехеда, Н. Г. (2020) Формування іміджу підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 205-207.

[img] Text
zb-205-207.pdf

Download (675kB)

Резюме

Отже, імідж підприємства виступає як один з інструментів досягнення стратегічних цілей організації, що торкаються основних сторін її діяльності та орієнтовані на перспективу. Сформований позитивний імідж підприємства забезпечує вільний доступ організації до різноманітних ресурсів: фінансових, інформаційних, а для цього потрібно чітко виділити етапи формування, вплив чинників зовнішніх і внутрішніх, застосування, при необхідності,науково обґрунтованих і перевірених на практиці технологій формування іміджу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Імідж ; підприємство ; принцип повторення ; принцип безперервного посилення впливу ; принцип «подвійного виклику»
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Лют 2023 10:56
Останні зміни: 02 Лют 2023 10:56
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5042

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу