Чала, О. О., Уманська, В. Г. (2020) Характеристика маркетингової стратегії підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 74-76.
| 
              
Text
 zb-74-76.pdf Download (825kB)  | 
          
Резюме
Отже, стратегія визначається як комплексний план діяльності підприємства, який розробляється на основі творчого науково обгрунтованого підходу і визначається для досягнення довгострокових глобальних цілей підприємства. Таким чином, будь-яка маркетингова стратегія визначає вектор дій підприємства і по відношенню до споживачів, і по відношенню до конкурентів, а формування обґрунтованої маркетингової стратегії відіграє важливу роль у забезпеченні досягнення стратегічних цілей підприємства.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Ринкова економіка ; маркетингова стратегія підприємства ; стратегічний маркетинг ; «стратегія переваг» | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 01 Лют 2023 09:49 | 
| Останні зміни: | 01 Лют 2023 09:49 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5007 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




