Калініченко, М. М., Шмиголь, І. В. (2021) Використання прийомів мнемотехніки на уроках біології для підвищення рівня успішності учнів 7 класу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. с. 43-44.
|
Text
20.05.2021 cherk-43-44.pdf Download (595kB) |
Резюме
Метою дослідження було з’ясувати ефективність запропонованих методик використання прийомів мнемотехніки на уроках біології у 7 класі.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | мнемотехніка ; великі обсяги інформації ; запам’ятовування матеріалу ; механічне запам'ятовування ; асоціативна пам'ять ; уроки біології |
| Теми: | Біологічні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 20 Лип 2021 09:16 |
| Останні зміни: | 20 Лип 2021 09:53 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4593 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




