Тарасенкова, Н. А., Лов’янова, І. В., Желєзняк, Н. П., Окунєв, Б. Й. (2017) Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій учнів в освітньому середовищі багатопрофільної школи. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 126). с. 47-52.
Text
n._a._tarasenkova_i._v._lovianova_n._p._zhe_school.pdf Download (760kB) |
Резюме
У статті висвітлено досвід роботи Черкаської ЗОШ № 15 щодо реалізації профільного навчання старшокласників та побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів багатопрофільної школи. Описано компоненти структурно- функціональної моделі організації навчально-виховного процесу, основу якої визначає розгалужена й спеціально створена система динамічних груп учнів та курсів за вибором, яка сприяє задоволенню власних освітніх потреб школярів у профільній школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | загальноосвітня школа ; профільне навчання ; індивідуальна освітня траєкторія ; освітнє середовище ; динамічні групи ; курси за вибором |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Черв 2021 12:47 |
Останні зміни: | 11 Черв 2021 12:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4555 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |