Бардадим, О. В. (2018) Застосування інтегрованого навчання при підготовці фахівців для базової та профільної освіти. Підготовка фахівців в умовах імплементації концептуальних засад розвитку педагогічної освіти в Україні : збірник матеріалів ІІІ всеукраїнських педагогічних читань, присвячених 100-річчю з дня народження Василя Сухомлинського. с. 6-8.
|
Text
Сборник_читання_2018 (1).pdf Download (550kB) |
Резюме
Інтегроване навчання сприяє цілісному баченню світу, розвитку конгніцій вищого порядку (аналіз, синтез), сприяє зміщенню акценту на інші дисципліни та погляд на проблему з різних точок зору. Перспективи розвитку даного підходу полягають у розробці відповідного дидактичного та методичного матеріалу і проведенні експериментального дослідження.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | інтегровані уроки ; кейс-уроки ; профільна освіта ; базова освіта ; педагогіка |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 06 Черв 2021 11:06 |
| Останні зміни: | 06 Черв 2021 11:07 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4511 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




