Губа, Б. Р. (2020) Управлінська культура викладача як психолого-педагогічний феномен. Вісник Черкаського національного університету. Серія Педагогічні науки (№ 4). с. 170-176.
Text
stattya.pdf Download (548kB) |
Резюме
В статті йдеться про потребу в конкретизації функцій викладачів під час управління освітньою діяльністю студентів, розроблення теоретичних і методичних положень, які характеризують взаємодію суб’єктів освітньої діяльності, управлінських дій викладачів і самоуправлінських дій студентів в освітніх процесах, рівнів сформованості управлінської культури. Психологічні особливості педагога як керівника та управлінця в освітній галузі. Аналіз становлення інформаційної культури як окремого напряму від культури в цілому. Сутність управлінської культури, а саме якими навичками має володіти педагог для того щоб бути компетентним в своїй професійній діяльності. Розкриття поняття «діяльність» як динамічної системи взаємодії суб’єкта зі світом. Культура управління та її ключові функції в професійній діяльності педагога. Кваліфіковане управління формуванням управлінської культури через систему методичної роботи та як саме це сприяє підвищенню управлінської діяльності педагога. Конкретизація функцій викладачів з управління освітньою діяльністю студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | управлінська культура викладача ; освітня діяльність ; студенти |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Черв 2021 14:56 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 07:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4480 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |