Білоус, А. О., Овсієнко, Л. О. (2020) Комунікативна організація німецькомовного рекламного дискурсу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "Магістр". Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.
|
Text
merged.pdf Download (2MB) |
Резюме
Магістерську роботу присвячено дослідженню комунікативної організації німецькомовного рекламного дискурсу. Звернення до зазначеної тематики уможливило розкриття специфіки його організації, опис його семантичних особливостей та прагматичної організації.
| Тип елементу : | Інший |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | німецькомовні рекламні тексти ; рекламні ролики ; телебачення та преса Німеччини |
| Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 23 Лист 2020 13:51 |
| Останні зміни: | 26 Квіт 2021 09:32 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4234 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




