Кириченко, А. В., Титаренко, О. І. (2020) Характеристика цілей навчання німецької мови в середніх навчальних закладах. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. с. 594-595.
Text
zbirnik_2020-586-587 (5).pdf Download (563kB) |
Резюме
Ще з часів Я. А. Коменського вчені-педагоги відзначали як значний недолік педагогічної діяльності відсутність чітко визначених цілей навчання. Учителі, готуючись до уроків, визначають лише спосіб своєї діяльності на уроці (ознайомити, навчити, повторити, довести тощо), але аж ніяк не кінцевий результат цієї діяльності. Він уявляється дуже невизначено, тому й потрібно розрізняти цілі навчання, які характеризуються діагностичністю та ієрархічністю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчання німецької мови ; діагностичність ; ієрархічність |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Жов 2020 11:37 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4054 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |