Барнякова, В. М. (2020) Особливості навчання аудіювання на уроках німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. с. 586-587.
Text
zbirnik_2020-586-587 (1).pdf Download (577kB) |
Резюме
Основою іншомовної комунікативної компетенції є мовленнєві вміння в аудіюванні, говорінні, читанні та письмі. Їх формування – практична мета навчання іноземних мов у школі. Незважаючи на те, що аудіювання і говоріння належать до усної форми спілкування, а читання та письмо – до письмової, обидві форми комунікації взаємодіють і доповнюють одна одну, оскільки користуються одним кодом – мовою. Водночас кожний вид мовленнєвої діяльності має свої психолінгвістичні особливості і потребує спеціальної методики навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | аудіювання ; навчання іноземних мов у школі ; розуміння сприйнятого тексту на слух ; мовленнєва діяльніст ; спілкування |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Жов 2020 10:27 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 10:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4050 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |