Єрьоменко, В. В., Лещенко, І. Т. (2018) Виховне значення творчої гри для дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 371-373.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2018_2-371-373.pdf Download (301kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
В статті гвориться, що творчі ігри сприяють самовираженню дитини, індивідуалізованому відображенню нею дійсності, формуванню у її свідомості цілісної картини світу. Саме вони дають дошкільнику змогу активно впливати на події і явища, які становлять для нього інтерес і в яких він хоче брати участь.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Творчі ігри ; діти дошкільного віку ; гра ; моральне виховання | 
| Теми: | Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 19 Черв 2020 16:43 | 
| Останні зміни: | 23 Квіт 2021 10:18 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3847 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




