Куліш, І. М., Некоз, І. В. (2019) Аспекти мотиваційної складової процесу вивчення іноземної мови професійного спрямування. Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). с. 109-117.
|
Text
filologiya_8 (3)-109-117.pdf Download (351kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття наголошує, що проблема мотивації навчальної діяльності є однією з найбільш теоретично розроблених в педагогіці та в той же час однією з найбільш складних в практиці навчального процесу. Стаття надає аналіз особливостей навчальної мотивації студентів 1-2 курсів ННІ фізичної культури, спорту та здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Пропонуються результати досліджень мотивації студентів, ставлення студентів до вивчення іноземної мови у школі, до навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в університеті, та надаються практичні рекомендації щодо підвищення навчальної мотивації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчальна діяльність ; іноземна мова професійного спрямування ; професійна кваліфікація ; мотив; мотиваційна сфера людини ; сформованість мотиваційної сфери ; види мотивації ; навчальна мотивація |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Трав 2020 17:37 |
Останні зміни: | 13 Трав 2020 17:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2929 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |