Петрушкевич, М. С. (2017) Нові медіа та можливості діалогізму у середовищі масової релігійної комунікації. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 2). с. 34-32.
|
Text
2278-5733-1-SM.pdf Download (280kB) | Перегляд |
Резюме
Нові медіа є різновидом цифрових засобів масової комунікації, що розвиваються на ґрунті Інтернету (соціальні мережі, тематичні блоги, мережі мікро-блогів, громадське Інтернет-телебачення тощо). Вони відкривають нові можливості для комунікації та нові виклики для діалогічного спілкування. Новими медіа активно користуються і в релігійній комунікації. Щоб зрозуміти, чому нові медіа мають досить значний вплив як на масову, так і на діалогічну комунікацію у статті розглянуті їх ознаки та риси, які є знаковими для конструювання релігійного дискурсу. Серед них: технологічність та використання різних типів подання інформації; «смерть відстані»; інтерактивність та індивідуалізація; образність; публічність; відсутність цензури та перевірки на достовірність; діалогічно-масовий характер; ритуальність комунікації. Хоча нові медіа є логічним відображенням комунікативних змін у масовій культурі, вони наділені такими характеристиками, які єднають їх із класичною релігійною комунікацією. Комунікативні зв’язки між релігією та її інституціями і суспільством у статті розглядаються у площині явища діалогізму. Робиться висновок про зайвість потреби виділяти окремо релігійні ЗМІ у середовищі функціонування нових медіа, оскільки релігійна тематика, а ширше – комунікація, стає органічною частиною комунікативного процесу у нових медіа.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | нові медіа ; масова релігійна комунікація ; діалогічна комунікація ; Інтернет ; діалогізм |
Теми: | Філософські науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Трав 2020 14:18 |
Останні зміни: | 06 Трав 2020 14:18 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2652 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |