Проценко, І. І. (2016) Формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії: результати експериментального дослідження. Вісник Черкаського університету. Серія : Історичні науки (№ 150). с. 65-73. ISSN 2076-5908
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-65-73.pdf Download (381kB) | Перегляд |
Резюме
Проаналізовано результати впровадження в навчальний процес дидактичної моделі формування професійно-творчих діалогових умінь. Виявлена позитивна динаміка раніше визначених нами професійно-творчих умінь – інтелектуальних, конструктивних, організаторсько-регулятивних і діалогічно-евристичних, якими студенти оволодівали під час евристичної діалогової взаємодії, що позитивно вплинули на якість створених майбутніми вчителями творчих освітніх продуктів. З’ясовано, що важливою дидактичною умовою в управлінні евристичною діяльністю студентів є організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії до особистісно значущої діяльності, паритетних стосунків суб’єктів під час навчання, узаємовідносин на основі смислових особистісних позицій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | професійно-творчі діалогові уміння ; евристична діалогова взаємодія ; творчий освітній продукт ; діяльність студентів ; особистісні позиції ; інтелектуальні вміння ; діалогічно-евристичні вміння ; майбутні вчителі ; якість створених продуктів |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 11:38 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 11:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2211 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |